Just did it!

Hei dere ♥ Klokken er halv ett her i Australia, og i skrivende stund ligger jeg i sengen og hrer p litt musikk. Jeg startet dagen med en time skole, og en slitsom styrkekt sammen med Annelieke. Vi har vrt kjempe flinke de to siste ukene, og dratt p gymmen hver morgen. Det er en s utrolig god start p dagen, s det er absolutt noe vi skal fortsette med! N er det pskeferie, s gymmen kommer til vre stengt en liten periode .. Men s fort ferien er over skal vi fortsette der vi slapp. Jeg kjenner jeg er kjempe motivert, og jeg fler meg sterkere allerede!

I dag kjrte vi rumpe og ben, og siden jeg ikke har s mye annet komme med - tenkte jeg at jeg like gjerne kunne delekten med dere ..

Oppvarming:

10 min lping p mlla. Hastighet 10km/t.

Hoveddel:

5 x 15 Beinpress 80kg

4 x 8 Lunges 30 kg

5 x 15 Thev 40 kg

Ogs en velse jeg virkelig ikke vet hva jeg skal kalle ... Vi plasserte to benker med ca. 50 cm mellomrom, hoppet opp p dem med begge beina (et bein p hver), squatet, og hoppet ned. Denne kjrte vi 5 x 15.

Tilslutt avsluttet jeg med hoppe hoppetau i ca. 10 min. Jeg tror faktisk ikke det finnes noe jeg blir mer svett av enn det, haha. Men det var en veldig fin kt p litt over en time. Etterp i dag skal jeg faktisk en tur p yoga ogs. Blir spennende teste det ut! Jeg har aldri testet det ut, s jeg gleder meg veldig.

Siden jeg ikke har vrt s flink til ta bilder i det siste, slenger jeg med et bilde av grsdagens frokost: smoothie bowl med trkede mulberries, cacao nibs, kokos, kokosntt sukker, og carobsaus. Det smakte himmelsk!




n kommentar

Iselin Rene

02.04.2015 kl.08:07

Det s godt ut :)

Skriv en ny kommentar

KAJA HGLUND

KAJA HGLUND

22, Lier

My name is Kaja Hglund (21 y/o) and I love everything that has to do with photography and traveling. I'm currently living on the golden coast of Australia - enjoying life and studying Graphic Design/Photography. CONTACT: KAJA_HOGLUND@HOTMAIL.COM

Follow

Kategorier

Arkiv

hits