Just did it!

Hei dere ♥ Klokken er halv ett her i Australia, og i skrivende stund ligger jeg i sengen og hører på litt musikk. Jeg startet dagen med en time skole, og en slitsom styrkeøkt sammen med Annelieke. Vi har vært kjempe flinke de to siste ukene, og dratt på gymmen hver morgen. Det er en så utrolig god start på dagen, så det er absolutt noe vi skal fortsette med! Nå er det påskeferie, så gymmen kommer til å være stengt en liten periode .. Men så fort ferien er over skal vi fortsette der vi slapp. Jeg kjenner jeg er kjempe motivert, og jeg føler meg sterkere allerede!

I dag kjørte vi rumpe og ben, og siden jeg ikke har så mye annet å komme med - tenkte jeg at jeg like gjerne kunne dele økten med dere ..

Oppvarming:

10 min løping på mølla. Hastighet 10km/t.

Hoveddel:

5 x 15 Beinpress 80kg

4 x 8 Lunges 30 kg

5 x 15 Tåhev 40 kg

Også en øvelse jeg virkelig ikke vet hva jeg skal kalle ... Vi plasserte to benker med ca. 50 cm mellomrom, hoppet opp på dem med begge beina (et bein på hver), squatet, og hoppet ned. Denne kjørte vi 5 x 15.

Tilslutt avsluttet jeg med å hoppe hoppetau i ca. 10 min. Jeg tror faktisk ikke det finnes noe jeg blir mer svett av enn det, haha. Men det var en veldig fin økt på litt over en time. Etterpå i dag skal jeg faktisk en tur på yoga også. Blir spennende å teste det ut! Jeg har aldri testet det ut, så jeg gleder meg veldig.

Siden jeg ikke har vært så flink til å ta bilder i det siste, slenger jeg med et bilde av gårsdagens frokost: smoothie bowl med tørkede mulberries, cacao nibs, kokos, kokosnøtt sukker, og carobsaus. Det smakte himmelsk!




Én kommentar

Iselin Renée

02.04.2015 kl.08:07

Det så godt ut :)

Skriv en ny kommentar

KAJA HØGLUND

KAJA HØGLUND

22, Lier

My name is Kaja Høglund (21 y/o) and I love everything that has to do with photography and traveling. I'm currently living on the golden coast of Australia - enjoying life and studying Graphic Design/Photography. CONTACT: KAJA_HOGLUND@HOTMAIL.COM

Follow

Kategorier

Arkiv

hits